Możliwości, jakie daje SIP Trunk

SIP Trunk to nic innego jak wirtualna linia telefoniczna, która otwiera dla przedsiębiorcy drogę do pozyskania nowych klientów i umożliwia mu wejście na rynki, do których do tej pory nie miał zupełnie dostępu. Sprawdź, dlaczego warto rozważyć jej wdrożenie w Twojej firmie.

Zalety SIP Trunk

SIP trunk, czyli wirtualna linia telefoniczną łączy call center firmy z globalną siecią dostawcy. Globalną, ponieważ dostawca nie musi ograniczać się tylko do udostępniania swoje sieci na terenie jednego kraju. Właśnie to jest największą zaletą tego rozwiązania. Przedsiębiorca, który decyduje się tę usługę, nie tylko zyskuje dostęp do nowych rynków, czyli zwiększa się grupa jego potencjalnych klientów, ale działając globalnie, rozlicza się z tylko z jednym operatorem. W miesięcznym podsumowaniu ponoszone koszty są znacznie mniejsze, niż w sytuacji, kiedy w tych samych krajach właściciel firmy zmuszony był podpisać oddzielną umowę z operatorem.
SIP trunk to prosty sposób komunikacji z klientem na wielu rynkach jednocześnie. To także dodatkowe rozwiązania, które optymalizuję pracę call center firmy. Za pomocą zintegrowanej z systemem informatycznym przedsiębiorstwa platformy możliwe jest automatyczne wysyłanie spersonalizowanych wiadomości SMS. Klient może zostać w ten sposób poinformowany o zmianach w regulaminie, ale też dostępnych ofertach czy zaktualizowanym portfolio produktów.
System umożliwia też wykonywanie wielu połączeń telefonicznych w tym samym czasie, co znacznie odciąża pracę człowieka i zdecydowanie eliminuje potrzebę zatrudnienia zewnętrznej firmy do obsługi komunikacji z klientem. W oczywisty sposób przekłada się to na oszczędność czasu i kosztów. Rachunki naliczane na podstawie jednego cennika sprawiają, że łatwiej jest planować i zarządzać wydatkami w formie, a więc również optymalizować koszty i planować kolejne zakupy czy inwestycje. Call center formy ma możliwość działać na różnych rynkach, ale z pomocą jednego intuicyjnego oprogramowania, co likwiduje problemy, np. z barierą językową niektórych pracowników.
 
SIP trunk oferowany przez Apifonicę można bardzo szybko zintegrować z systemem informatycznym przedsiębiorstwa. Wdrożenie jest proste, a intuicyjny panel umożliwia natychmiastową obsługę wielu rynków jednocześnie. Po zakończeniu procesu implementacji, aby korzystać z wirtualnej sieci, wystarczy zalogować się na swoje konto, uzupełnić parametry dotyczące komunikacji wychodzącej, przychodzącej, a także bazę numerów telefonów. Jeden prosty system jest w stanie zastąpić cały dział komunikacji. Spersonalizowane wiadomości marketingowe to większe możliwości dotarcia z ofertą do klientów, a także bieżący monitoring konwersji. Przedsiębiorca ma dostęp nie tylko do historii aktywności, ale też skuteczności dotarcia do klienta. To sposób na efektywną komunikację z klientem, ale bez konieczności zatrudnienia wieloosobowego działu lub zewnętrznych konsultantów.

Z jakimi rozwiązaniami warto zintegrować SIP trunk?

Wybierając ofertę firmy Apifonica dostajemy nie tylko dostęp do wirtualnej sieci, ale również możliwość rozbudowy platformy i integracji kolejnych usług. W ten sposób przedsiębiorca zwiększa efektywność działań marketingowych, a jednocześnie ogranicza koszty, ponieważ implementacja kolejnych modułów jest zawsze tańsza niż zupełnie nowe oprogramowanie. Dodatkowo czas wdrożenia znacznie się skraca. Dlatego właśnie warto wybrać tego dostawcę, który w ramach jednej umowy integruje wszystkie najlepsze narzędzia do komunikacji na rynku. 
Jednym z kolejnych wdrożeń, na które warto się zdecydować to inteligentny Voicebot. Ten wirtualny asystent jest w stanie wykonać setki połączeń w tym samym czasie i zastąpić kilkudziesięcioosobowy dział call center. Żaden człowiek nie jest w stanie utrzymać swojej efektywności na tym samym poziomie przez całą dobę przez siedem dni w tygodniu. Voicebot nie tylko odbiera połączenia, ale potrafi przeprowadzić rozmowę, zbierając wszystkie potrzebne informacje (np. do procesu rekrutacji), określić intencję zapytań i dopasować najlepszą odpowiedź do potrzeb osoby, która dzwoni. To również wygoda dla klientów, którzy mają pewność, że w przypadku problemu dodzwonią się niezależnie od miejsca i czasu.
Artykuł Partnera

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Zobacz także

Skuteczne narzędzia do wykrywania uszkodzonych podzespołów

pobierz

Wykrywanie i usuwanie niechcianych programów

pobierz

Polecane artykuły

Array ( [docId] => 50177 )

Array ( [docId] => 50177 )
Array ( [docId] => 50177 )