- W głównym oknie programu Internet Explorer kliknij w obszarze wyszukiwania małą strzałkę Opcję wyszukiwania.
- Z menu wybierz Zarządzaj dostawcami wyszukiwania.
- Jeśli na liście nie znajduje się dostawca, który Cię interesuje, kliknij odnośnik Znajdź więcej dostawców wyszukiwania, widoczny u dołu okna.
- Po otwarciu witryny, wybierz żądanego dostawcę, poczym kliknij przycisk Dodaj do Internet Explorer.
- Kliknij przycisk Dodaj.
- Przejdź do okna Zarządzanie dodatkami, zaznacz wybranego przez Ciebie dostawcę i kliknij przycisk Ustaw jako domyślne.
- Na końcu kliknij przycisk Zamknij.
Zmiana domyślnej wyszukiwarki w Internet Explorerze
W programie Internet Explorer możliwe jest wyszukiwane z różnych miejsc, np. z paska wyszukiwania czy adresu. Wyszukiwanie wykonuje określona wcześniej wyszukiwarka. Jeśli masz swoją ulubioną wyszukiwarkę, powinieneś ustawić ją jako domyślną w programie Internet Explorer.
Aby zmienić domyślną wyszukiwarkę:
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Nie masz konta? Zarejestruj się »