Firma Quest Software prezentuje nowe rozwiązanie przeznaczone dla środowiska SharePoint. Jest to narzędzie administracyjne, które usprawnia zarządzanie oraz zapewnia optymalizację wydajności, dostępności i bezpieczeństwa.
Dzięki Quest Server Administrator for SharePoint administratorzy otrzymają szczegółowy wgląd w konfiguracje serwerów SharePoint 2010 i SharePoint 2007 oraz możliwość zmiany ustawień i dostosowania ich do indywidualnych potrzeb, a także porównania z najlepszymi praktykami w celu identyfikacji ryzyka i optymalizacji wydajności SharePoint.
Nowe narzędzie firmy Quest Software pomaga również sprawdzić gotowość środowiska SharePoint 2007 do uaktualnienia do SharePoint 2010. Wbudowane raporty w formie graficznej pokazują, które elementy we wszystkich farmach SharePoint są gotowe do uaktualnienia. Ponadto raporty dostarczają administratorom szczegółową ocenę poszczególnych komponentów środowiska, co pozwala rozwiązać krytyczne problemy jeszcze przed upgrade’m.
Quest Server Administrator for SharePoint poszerzył ofertę rozwiązań
Quest Software i dołączył do narzędzi do migracji, administrowania i zarządzania środowiskiem SharePoint, takich jak wielokrotnie nagradzany Quest Site Administrator for SharePoint - rozwiązanie przeznaczone do zaawansowanego raportowania, audytowania i zarządzania uprawnieniami otrzymało już dwukrotnie nagrodę Best of TechEd w 2009 i 2010 r. przyznaną przez „Windows IT Pro” i „SQL Server Magazine”.