Aby to zrobić:
1. Stwórz folder i przenieś do niego wszystkie raporty, z których obecnie korzystasz. My umieściliśmy je na dysku C w folderze o nazwie Excel.
Bardzo często pracujesz jednocześnie w wielu skoroszytach. Przy rozpoczęciu pracy musisz więc wielokrotnie wybierać z menu Plik polecenie Otwórz. Jeśli plików do otwarcia jest dużo, to czynność ta okazuje się uciążliwa. Podobnie jest z zamykaniem każdego skoroszytu z osobna na zakończenie pracy. Jak myślisz, czy da się usprawnić tak podstawowe czynności jak otwieranie i zamykanie plików. Oczywiście!
1. Stwórz folder i przenieś do niego wszystkie raporty, z których obecnie korzystasz. My umieściliśmy je na dysku C w folderze o nazwie Excel.
1. Wciśnij klawisz Shift i kliknij menu Plik.
Przeczytałem "Jednoczesne otwieranie i zamykanie wielu skoroszytów Źródło: https://www.poradykomputerowe.pl/excel/jednoczesne-otwieranie-i-zamykanie-wielu-skoroszytow.html?cid=K000OG" . Bardzo ciekawe rozwiązanie. Dobre jest to, że można w łatwy sposób zamknąć wiele skoroszytów. Jednak mam troszeczkę inny problem. Mam wiele różnych skoroszytów, które chciałbym aby się aktualizowały ale za każdym razem są inne źródła. Ta metoda jest bardzo dobra ale moim zdaniem sprawdzi się przy kilku do -nastu skoroszytów. Ja musiałbym w ten sposób otwierać za każdym razem ok 200 do 300 . Otwieranie kilkunastu za każdym razem różnych według wykazu rozwiązało by sprawę. Dziękuję za ewentualną pomoc.
2025 © Wiedza i Praktyka
Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.