
Rys. 1. Przykładowe czasy rozmów
Aby uzyskać poprawne podsumowanie:
1. Zaznacz komórkę B9 i kliknij na pasku narzędziowym ikonę polecenia Autosumowanie.
Otrzymałeś billing rozmów telefonicznych wykonanych przez wszystkich pracowników w ciągu ostatniego miesiąca. Chciałbyś obliczyć całkowity czas rozmów, czyli zsumować wszystkie wartości. Niestety pojawia się problem. Zwykłe podsumowanie nie daje poprawnego wyniku. Czy musisz budować skomplikowaną formułę? Niekoniecznie! Problem rozwiąże poprawne sformatowanie komórki z podsumowaniem czasów.
1. Zaznacz komórkę B9 i kliknij na pasku narzędziowym ikonę polecenia Autosumowanie.
4. Przejdź do zakładki Liczby i z listy kategorii wybierz Niestandardowe.
2025 © Wiedza i Praktyka
Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.