Wyłączanie komunikatów Centrum zabezpieczeń

Podczas uruchamiania systemu Centrum zabezpieczeń wyświetla alert ostrzegający użytkownika przed elementami, które mogą wpływać na bezpieczeństwo komputera. W ten sposób można dowiedzieć się, które z mechanizmów obronnych systemu jest wyłączony lub zdezaktualizowany. Jednak taki komunikat wyświetlany przy każdym uruchomieniu systemu staje się z czasem denerwujący. Możesz go na szczęście łatwo wyłączyć.

Aby wyłączyć te komunikaty:

  • Kliknij Start/Panel sterowania i wybierz ikonę Centrum zabezpieczeń.
  • W oknie Centrum zabezpieczeń systemu Windows wciśnij w lewej części okna odnośnik Zmień sposób informowania mnie przez Centrum zabezpieczeń.
  • W kolejnym oknie odznacz wszystkie pola lub tylko te, których nie chcesz widzieć w chmurce.
  • Wybór potwierdź klikając OK.


Rys. Wyłączanie komunikatów Centrum zabezpieczeń systemu Windows XP

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Zobacz także

Skuteczne narzędzia do wykrywania uszkodzonych podzespołów

pobierz

Wykrywanie i usuwanie niechcianych programów

pobierz

Polecane artykuły

Array ( [docId] => 48755 )

Array ( [docId] => 48755 )
Array ( [docId] => 48755 )